Vegyes viccek.

2014.01.06 19:23

Alighogy leültem, a másik fülkében megszólalt egy hang:
- Szia, hogy vagy?
Nem vagyok olyan típus, aki beszélgetni szokott a wc-ben, de most nem tudom
mi ütött belém és kissé zavartan válaszoltam:
- Kösz, minden rendben!
Erre a másik személy azt mondja:
- És mit akarsz csinálni?
Ez meg milyen kérdés? Ekkor azt gondoltam, ez már túl bizarr, ezért azt mondtam:
- Hmmmm, csakúgy mint te, végzem a dolgom!
Ezután próbáltam olyan gyorsan kijutni, ahogy csak tudok, amikor újabb kérdést hallok.
- Átmehetek hozzád?
OK, ez a kérdés már abszolút durva volt nekem, de gondoltam illedelmesen lezárom a beszélgetést,
- Nem....most éppen nagyon elfoglalt vagyok!
Ekkor azt mondja a szomszédban tartózkodó, immár idegesen...
- Figyelj, később visszahívlak, mert egy idióta van a másik fülkében, aki
folyamatosan válaszolgat a kérdéseimre!